niedziela, 14 sierpnia 2011

Posypki.

A więc tak, ten post będzie o posypkach. Oczywiście o posypkach z modeliny xD Jak już wiecie posypki stosuje się np.na donuty. Ja przygotowałam sobie taką kolorową posypkę. Jest łatwa do zrobienia, ale trochę czasu to zajmuje..
Musimy pamiętać, żeby przy pieczeniu ta posypka nie była jedna na drugiej tylko oddzielnie położone,
żeby się nie skleiły :)


Tu już jest ta posypka na blaszce.

..Po upieczeniu:
Troche ciemne to zdjęcie..W rzeczywistości kolory są bardziej żywe a nie takie ponure..
Taką posypkę najlepiej przechowywać w woreczkach strunowych :)

Ewelina


1 komentarz:

  1. Hej! Ja dopiero zaczynam moją przygodę z modeliną. I chciałam się ciebie zapytać czy jak sie piecze to czy ta modelina ,nie przywiera do blaszki????(I w ilu stopniach się ją piecze)

    Z góry dzięki za odp. :D

    OdpowiedzUsuń