niedziela, 14 sierpnia 2011

20000 ! :)

Cześć wam :) To już ten dzień, choć jeszcze nie do końca mamy 20000, to raczej dzisiaj wieczorem stuknie ;)


Na początek chciałam wam baaaardzo, baaaaaaardzo podziękować za to że tyle z nami jesteście,
dziękujemy wam bardzo za obserwowanie i komentowanie naszego bloga,jesteście po prostu najlepsi !
Jeszcze pamiętam jak się cieszyłam na świętowanie 1000 wyświetleń , a teraz 20000..no nie spodziewałabym się ;)


________________________________________________________

Teraz taka notka nie o modelinie..
W gumach orbit są takie fajne zawieszki do telefonu czy do kluczy...:)
Oto zdjęcie tych moich:

 Gdy tylko będę miała białą i brązową modeline to zrobie tą kawe :)

Ewelina

3 komentarze:

  1. Są nadal ? Bo ja w sklepach ich nie widziałam :(

    OdpowiedzUsuń
  2. a gdzie je kupiłaś w jakim sklepie i z jakimi gumami no i .. ile kosztowało i tak dalej. Bardzo proszę o odpowiedź a wzamian polece twojego bloga na moim blogu. Napisz mi odpowiedzi na maila juleczka199923@onet.pl
    Będę bardzo wdzięczna.

    OdpowiedzUsuń
  3. W Biedronce?

    Ja też mam - te same!

    OdpowiedzUsuń