niedziela, 28 sierpnia 2011

Wróciłam : )

Hej ! Wczoraj wróciłam, lecz nie byłam w stanie nic napisać, bo jeszcze dnia poprzedniego miałam gorączkę sięgającą prawie 40 stu stopni, która trzeba było zbić w ciągu 2 godzin, a żadne tabletki mi nie pomogły, choć dostałam ich aż 6. Mniejsza o to : )  




Byłam w Krakowie i oczywiście grzechem by było, gdybym nie odwiedziła Wawelu oraz Empik Mega Store : ) Jak wiadomo, w tych największych Empikach zawsze jest Fimo : D Nie mogłam się powstrzymać i kupiłam sobie jedną kostkę : FIMO EFFECT nr 27 . Jest to kolor wpadający w brąz. Kupiłam tylko jedną kostkę, bo w Empiku kosztuje ona aż 8.99 zł, a na allegro można ją kupić już za 7 zł, także wolałam sobie zostawić pieniądze z kolonii na zakupy na allegro i stronie sklepikdlawas.pl . Chciałam kupić także Fimo Liquid, lecz gdy zobaczyłam cenę, to zrezygnowałam. Buteleczka kosztowała 35 zł.  Postaram się dziś wrzucić zdjęcie mojej kosteczki Fimo. 





Kasia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz