środa, 4 maja 2011

Tutorial i coś jeszcze...

Cześć, dawno nie wstawiałam tu jakiegoś tutoriala, sama czasu nie mam, a przed chwilą na pewnym blogu zobaczyłam o takiego ( to nie jest tutorial tej dziewczyny, a nie wiem skąd go ma, a więc źródła nie podam):



1.jpg


2.jpg


3.jpg


4.jpg


5.jpg


6.jpg


7.jpg


8.jpg


9.jpg


10.jpg


11.jpg


12.jpg


13.jpg


14.jpg



Zamiast tej wyciskarki można przy linijce odcinać modelinę żyletką, a Ci, co nie posiadają maszynki do makaronu mogą użyć kleju, albo czegoś innego, co ma podobny kształt (te opakowanie po dezodorancie).

No i to "coś jeszcze"...

ODCHODZĘ

Nie żartuję. Wczoraj napisałam o tym Kasi. Jest to już mój ostatni post. Nie będę Wam pisać "czemu", "po co", "dlaczego" - jeżeli chcecie, zapytajcie się dziewczyn, ale napisze tak: Czuję się tu niepotrzebna, a pisanie na tym blogu nie sprawia mi już...radości? To nie jest wszystko, o czym napisałam Kasi, ale nie mam zamiaru tego tu wspominać. Mam nadzieję, że pozostałe redaktorki, Weronika i Ola, będą często wstawiać notki, zamieszczać tutoriale i zdjęcia swoich prac. Chciałabym tylko się zapytać, czy podobało się Wam to, co pisałam? Napiszcie też w komentarzach, o co chcecie się jeszcze mnie zapytać. Teraz będziecie mnie mogli znaleźć na moim i Cytrynki blogu: KLIK oraz na zapytaj,com- pod nickiem Biunola. Kolejne moje prace, tutoriale i konkursy zobaczycie już tylko tam. 

7 komentarzy:

  1. Zanim opuściłam bloga nie zauważyłam pomyłki- jest tam: to mój ostatni blog, a miało być ostatni post- można zrobić edycję?

    OdpowiedzUsuń
  2. Z drugiej strony nadal będziesz pisać tylko, że w innym miejscu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No tak jakby, ale niektórzy chyba znają mnie tylko z tego bloga, więc podałam adres mojego własnego.

    OdpowiedzUsuń
  4. JUHHU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję :)*


    * Chyba się domyślasz, co te słowo miało przekazać... no a jak nie, to Twój problem.

    W zasadzie, to też się cieszę, nie tylko Ty- nie masz czym mnie wkurzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Domyślam się kto to napisał :P

    OdpowiedzUsuń